tirsdag 1. desember 2015

Krans

I dag har vi fått i oppgave å lage en krans som skal henges opp på døren eller på veggen.

Materialer som jeg brukte var:
-Halmkrans
-Nobilis
-Buksbom
-Dekor

Redskaper som jeg har brukt mest:
-Tang
-Vikletråd
-Ståltråd



                                                              (beklager for utydelige bilder)



Det første jeg gjorde var å finne frem redskapene som jeg skulle bruke til å lage kransen.
(Redskapene står lenger opp)

Etter det fant jeg frem nobelis bnt, buksbom bnt & squarosa bnt som jeg skulle klippe ut og etter det tvinne rundt med ståltråd. Det skulle tvinnes med klokka.

Når jeg hadde tvinnet ferdig hele kransen, så dekorerte jeg med stjerneglitter, grankongle og furukongle.

Når det var ferdig skulle jeg ta på en slags hank, den bare stakk jeg ned i halmskransen og etter det måtte jeg kalkulere det ferdige produktet.

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar