tirsdag 8. desember 2015

Bukett og dekorasjon

I dag, den 08.12.2015 fikk vi i oppgave å lage og dekorere vår egen bukett.
 
Utstyrsliste:
-Kniv
-Tang
-Ståltråd
 
Materialer:
-Nobelis bnt
-Buksbom bnt
-Squarosa bnt
-Roser
-Nellik
-Furukongle
-Kule glitter
 
                                                                        (beklager for utydelige bilder; iPhone 4S kvalitet)

Her er noen bilder av det jeg har gjort i dag:

Det første jeg gjorde var å finne frem materialene og utstyrene jeg trengte (lenger opp står redskapene).

Etter det festet jeg nobelis, squarosa og buksbom med en ståltråd og surret de rundt ett par ganger. Når jeg var ferdig med det pyntet jeg med furukongler, kule glitter, roser og nellik.

Etter det var det endelige produktet ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar