søndag 7. februar 2016

PAPIRLAMPE


 På skolen fikk vi en oppgave om å lage en papirlampe. Den skulle være brannsikker og være stor nok til å ha lys inni. Den skulle også være kreativ.

(Jeg glemte å ta bilde av skissene, men tar bilde neste gang vi er på skolen for å vise de ulike ideene)

Vi måtte lage minst 2 utprøvninger i halv størrelse. Jeg valgte ut sommerfugl-lampe ideen min og denne med trekanter. Først tenkte jeg å ikke brette ut trekantene i det hele tatt, men kom på etterhvert at det skaper lys og skygge om jeg gjorde det. Det var også en del av oppgaven.

Under kan dere se bilder av det ferdige produktet og prøvelampa som jeg endte opp med. 

                                                                                               Ferdig lampe!




På bildet over ser dere den utprøvninga jeg ble mest fornøyd med! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar